Friday, December 24, 2010

24 Dec 2010

semakin hari semakin benci aku terhadap dirinya . Perbuatannya sungguh menyakitkan hati . Inginku melawan tetapi rasa hormataku terhadap dirinya masih ada . Diriku bukan sempurna . Sikapnya bagaikan malaikat . Berkata kata hal diri orang tetapi dirinya bagai syaitan . YA ALLAH,  bukakanlah pintu hatinya , lapangkanlah dadanya , tenangkanlah fikiran dan hatinya , bebaskanlah mindanya YA ALLAH . Kau ambillah nyawanya jika itu yang terbaik buat dirinya . Aku seorang insan yang lemah , yang tak mampu melakukan apa apa . Aku hanya mampu berdoa kepadamu YA ALLAH , kasihanilah kami YA ALLAH . Aku tak sanggup nak lihat perkara ini lagi . Mama sabarlah , mungkin ini nasib yang menimpa kita . Abah , kau manusia yang paling kejam , tak patut menjadi seorang suami ataupun bapak , kau kejam . Aku takkan pernah maafkan kau sampai akhir hayat aku ! Minta maaf segalanya . Aku hanya berdoa supaya kami kembali bahagia tanpa ABAH . Maafkan kakak , kakak takboleh terima abah lagi , perbuatan abah membuat kakak makin benci abah . menangis , menangis dan terus menangis . Hanya tangisan yang menemani aku . Aku takkan pernah lupa perkara sekejam ini .

8:40AM - 25 DEC 2010 
crying again ;(

No comments:

Post a Comment