Saturday, December 11, 2010

betul ke ?

morniggg (: smlm aniep bgtahu ak yang dea npk bie kat jj , nan nani . menyirap gila darah aku , sial . ak panas gila sb dea ckp dea nak gy keje pukul 5 baru balek , then tup tup ak dpt tahu yang dea klua jj . ak tak sngke dea bole tgl ak mcm tuh , da la klua tak bgtau ak then dpt tahu nan nani pulak . aku tktau lha si nani tuh sape . adek agkt or wutthefuck (!) shit , aku sedih gila kott , kot malu nan ak atleast bgtau lha klua tuhh . credit tkde ? fonee kwn ramai , takkn sorg pun tak bole tolongg ? huh , tu lha kwn time susah tkde nak tolongg time senang jee bersama . pergi mati lh kawan . baguss punn , aku menangis gle smlm , bengkak bengkak mata aku do , pukul 10:36 dea txt ak , (pape pun tejadi owg ttp syg kamu sowg , tkda org laen , jujur owg cakap , terpulang nak pecaya or tak , iloveyou , bye) kau ckp lha mcm mane punn bie , perkara yang sama kau akn buat balekk nt . betul tk ? 

sekian

No comments:

Post a Comment