Tuesday, December 14, 2010

cry , cry and cry ;(

aku menangis kerana mimpi yang amat ngeri malam semalam , 15 dec 2010 . 
ia bermula ....

waktu tuh ade sayang ak , aku , farahin and sape tah . tak egt but ak kenal dorg
ya allah , tolong la aku , ak taknak mati lagi woo , sedih sgt .
mlm tuh ak and my family lepak kat 1 pondok kat lua ruma , 
ttbe angin ribut dtg , risau tahap gaban , habis semua naik ke ats .
naseb ak tak ekot sama , but family ak selamat lah , huaaa !
esoknye , pergi sekolah . ade karnival ape tah , ak nan bie ak . wahh so romantic !
but , ttbe sedih knp ? ak dpt tahu yang bie coup nan farahin , mmg ak sakit
hati gila babeng sial ! bie pinggir kan ak , buat tak peduli nan ak . so sad ;(
airmata ak mngalir ttbe , then ak pgl bie dtg kat ak . ak ternpk farahin nages ,
kenapa bie ? dea kene tampar nan bie , bie sje mane maen la . woo , 
before nak gerak kat ak , bie cium dahi dea . omg ! ak tak percaya lah . 
ak blah dari ctu then bie kejar tarik tgn ak . ak ckp nak ape?
bie ckp, imsorry hunny , bie terpaksa , wahh . bagus ayat dea kan . terpaksa lah sgtt (!)
hum . ak nages , nages dan terus menages . ak suruh dea clash dgn farahin , dea ckp ok .
lega rasanya , hadoi . blah blaa blaa ,

aku tersedar dari mimpi ak , muka aku basah . airmata ak omg ! sayangg ,
time time tuh ak takde credit . ak buat cmb , sial dea taknak col . ohh , 
bie , bby takut hilang bie . jgn tgl bby , bby nak peluk bie tahu ? 
iloveyou and i really really missyou needyou always in my life ! 

                                                     

 hope will not happen
just a dream ;(

No comments:

Post a Comment